top of page
Uznemuma_elektronizacija_2025_logo-05.png
25.09.2025 | ATTA CENTRE
UE2025_lektoru_logo_RGB.png
Black and White Typewriter

Ideja

Kā uzlabot uzņēmuma darbību, lai darītu mazāk un pelnītu vairāk? Elektronizējot procesus! ​Ir pienācis laiks uzņēmuma elektronizācijai – taupīsim laiku, strādāsim gudrāk un produktīvāk!

Vienuviet iepazīsi Latvijas modernākos digitālo risinājumu izstrādātājus, kuri ļaus padarīt uzņēmuma procesus efektīvākus:

  • elektroniskie dokumenti lietvedībā, personālvadībā, grāmatvedībā; 

  • ērti finanšu vadības analītikas un plānošanas rīki; 

  • visaptverošas vadības sistēmas; 

  • sistēmas darba produktivitātes celšanai u.c.

 

Izstādē varēsi uzzināt par tieši Tavam uzņēmumam piemērotākajiem risinājumiem. Uzzināsi, ar ko sākt un kādus ieguldījumus prasīs procesu elektronizācija. Un pārliecināsies, ka tas nav grūti, dārgi un sarežģīti! Tāpat iepazīsi dažādus produktivitātes uzlabošanas rīkus, kas ļaus sakārot uzņēmuma procesus un atvieglot ikdienas darbu rutīnu.

 

Paralēli izstādei norisināsies FORUMS, kurā zinošākie nozares profesionāļi aplūkos elektronizācijas praktiskos un juridiskos aspektus, kā arī iedziļināsies šī brīža aktuālākajos jautājumos – e-rēķinu ieviešanā un mākslīgā intelekta izmantošanā.

 

Tiekamies!

ideja

Biļetes

Kļūsti par apmeklētāju un
  • izstādē iepazīsti praktiskus risinājumus uzņēmuma elektronizēšanai un produktivitātes uzlabošanai

  • forumā uzzini uzņēmuma elektronizēšanas juridiskos aspektus un par produktivitātes nozīmību uzņēmuma attīstībā

  • saņem izdevīgus piedāvājumus no izstādes dalībniekiem​

IETAUPI 35%!

līdz 12.08.2025.

50 EUR + PVN
Pirkt biļeti
IETAUPI 20%!

līdz 04.09.2025.

65 EUR + PVN
Pirkt biļeti
PIESAKIES!

līdz 24.09.2025.

80 EUR + PVN

Pieteikt stendu

Ja Tavs uzņēmums piedāvā risinājumus dažādu uzņēmuma procesu  – grāmatvedības, lietvedības, personālvadības, vadības – elektronizēšanai un atvieglošanai vai risinājumus produktivitātes celšanai, efektivitātes uzlabošanai vai procesu optimizēšanai, spied pogu "Pieteikties" un raksti e-pastu! Sazināsimies ar Tevi, lai vienotos par izdevīgiem sadarbības nosacījumiem.

Vēlies kļūt par izstādes dalībnieku?
Zvani mums 29404257 vai raksti uz janis@izurnali.lv
Piesaki savu stendu

Izstādes dalībnieku katalogs

Uznemumu_elektronizacija_2025_logo_Lailo.png

Lailio – inovatīvi IT risinājumi ilgtspējīgai izaugsmei, drošībai un uzņēmumu attīstībai.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Uznemumu_elektronizacija_2025_logo_jumis.png

Gudri vadības un uzskaites rīki mūsdienu biznesam. Rēķinies ar panākumiem! 

  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
Conferno_UE2024.png

Confero Technologies ir novatorisks korporatīvās programmatūras izstrādātājs finanšu sektoram.

  • Facebook
  • LinkedIn
Uznemumu_elektronizacija_2025_logo_Fintexo.png

Profesionāla finansējuma piesaiste un finanšu konsultācijas uzņēmumiem, savienojam biznesu ar finansējumu vairāk kā 15 gadus.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
bonusukarte_UE2024.png

Bonusukarte – darbinieku motivācija, nodokļu atvieglojumi un vienkāršota administrēšana ar Fintech jaudu.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
UE_logo_excellent.png

“Excellent Latvia” nodrošina elastīgas grāmatvedības un biznesa vadības sistēmas.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
Uznemumu_elektronizacija_2023_logo_Sorsera.png

Sorsera palīdz atrast vairāk iepirkumus, veikt izpēti un ērtāk sagatavot piedāvājumus. 

  • Facebook
  • LinkedIn
  • X
Uznemumu_elektronizacija_2023_logo_begin.png

Palīdzam uzņēmumiem optimizēt savus darbaspēka vadības procesus – darba laika uzskaite, Core HR, Atskaites par objektiem, darba veidiem, stundām.

  • Facebook
  • LinkedIn
Uznemumu_elektronizacija_2024_logo.png

ERP Visma Horizon – pārbaudīta vērtība Latvijas uzņēmumiem.

    Fitek.png

    Viedi grāmatvedības automatizācijas risinājumi, kas atvieglo finanšu dokumentu apstrādi un apriti.

    • LinkedIn
    Uznemumu_elektronizacija_2024_logo.png

    “Alma Career Latvia” ir personāla atlases uzņēmums, kas nodrošina darbinieku piesaistes pakalpojumus.

    • Facebook
    • LinkedIn
    Uznemumu_elektronizacija_2025_logo_Unifiedpost.png

    E-rēķinu operators — droša un vienkārša e-rēķinu apmaiņa jebkurai organizācijai!

      UE_logo_elva.png

      ELVA – IT risinājumi uzņēmumiem – ERP, CRM un datu analītika Baltijas tirgum.

      • Facebook
      • LinkedIn
      Uznemumu_elektronizacija_2024_logo.png

      Vienkāršo uzticamības pakalpojumu izmantošanu lietotājiem un integrāciju uzņēmumiem.

      • Facebook
      • LinkedIn
      • Youtube
      Uznemumu_elektronizacija_2025_logo_StrongPoint.png

      “StrongPoint” ir mazumtirdzniecības tehnoloģiju uzņēmums, kas piedāvā risinājumus, lai padarītu veikalus gudrākus.

      • LinkedIn
      Uznemumu_elektronizacija_2025_logo_MS_Solutions.png

      Stratēģiskais partneris pielāgotiem Microsoft bāzētiem risinājumiem, kas aug kopā ar uzņēmumu.

      • Facebook
      • LinkedIn

      PROGRAMMA

      FORUMS

      Moderātore Kristīne Dzelstiņas

      Moderatore: Kristīne Dzelstiņa,  

      SIA "Izdevniecība iŽurnāli" dibinātāja un galvenā redaktore

      9.30-11.30 | 1.DAĻA | E-uzņēmums
      Andis Ozoliņš, SIA "WALLESS ZAB" partneris eksperts, zvērināts advokāts
      9.30-10.00 | E-dokumenti sadarbībā ar ārvalstu uzņēmumiem – kas jāatceras? 

      Lektors: Andis Ozoliņš, SIA "WALLESS ZAB" partneris eksperts, zvērināts advokāts

      Armands Gūtmanis, SIA ''Amber Advisory'' vadītājs
      10.00-10.25 | Elektronizācijas finansēšana un atbalsta iespējas

      Eiropas savienības fondu apjoms uzņēmumu digitalizācijai turpina pieaugt, tomēr šobrīd valdība būtiski papildinājusi finansējuma investēšanas mērķus. Tagad liels uzvars likts uz mākslīgā intelekta  integrēšanu digitālajos risinājumos.

      Lektors: Armands Gūtmanis, SIA ''Amber Advisory'' vadītājs

      Andis Burkevics, SIA “Sorainen ZAB” vadošais speciālists, zvērināts advokāts
      10.25-10.55 | Digitalizācijas izaicinājumi darba tiesiskajās attiecībās

      Digitalizācija ir ienākusi darba tiesisko attiecību jomā. Kādas ir Darba likuma prasības? Un kādi ir komunikācijas un dokumentu saņemšanas dažādie kanāli, dokumentu formāti un rīki?

      Lektors: Andis Burkevics, SIA “Sorainen ZAB” vadošais speciālists, zvērināts advokāts

      Edvijs Zandars, asociētais partneris, zvērināts advokāts, SIA "ZAB Ellex Kļaviņš"
      10.55-11.20 | Jaunumi kiberdrošības jomā un kā izvairīties no riskiem

      Pārņemot NIS2 direktīvas prasības, Latvija ir ieviesusi stingrus kiberdrošības noteikumus, kas piemērojami plašam uzņēmumu lokam. Kuriem uzņēmumiem piemērojamas jaunās prasības? Kādas ir galvenās prasības un kā izvairīties no iespējamiem riskiem?

      Lektors: Edvijs Zandars, asociētais partneris, zvērināts advokāts, SIA "ZAB Ellex Kļaviņš"

      13.00-14.40 | 2.DAĻA | E-rēķini kļūst par ikdienu
      Diskusija
      Andis Gulbis, produktu vadītājs, SIA "Jumis Pro"
       Raivo Pede, LR Grāmatvežu asociācijas  valdes loceklis
      Edgars Strazds,  AS “Unifiedpost” vadītājs Latvijā
      Jānis Upmanis,  Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora vietnieks
      Inese Roze,  AAS "BALTA", vecākā grāmatvede. e-rēķinu ieviešanas projekta vadītāja.
      13.00-13.50 | DISKUSIJA
      E-RĒĶINU IEVIEŠANA – PROBLEMĀTIKA UN ATZIŅAS

      Kā norit e-rēķinu ieviešana valstī un uzņēmumos? Šobrīd pieņemtie grozījumi Grāmatvedības likumā paredz pārcelt strukturēto e-rēķinu obligāto ieviešanu uzņēmumiem par diviem gadiem – uz 2028.gada 1.janvāri. Attiecīgi ir pārcelts arī pienākums e-rēķinus iesniegt Valsts ieņēmumu dienestam. Kas kavē e-rēķinu ieviešanu? Kādas problēmas ir identificētas un kā tās risināt? Atziņas, problemātika, attīstības tendences šajā diskusijā. 

      Diskusijas vadītājs: Andis Gulbis, produktu vadītājs, SIA "Jumis Pro"

      Piedalās:

      • Raivo Pede – Latvijas Republikas Grāmatvežu asociācijas  valdes loceklis,  ​

      • Edgars Strazds – AS “Unifiedpost” vadītājs Latvijā,

      • Jānis Upmanis – Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora vietnieks,

      • Inese Roze - AAS "BALTA", vecākā grāmatvede. e-rēķinu ieviešanas projekta vadītāja.

      Kristīne Ābola, Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas vadītāja
      13.50-14.15 | Strukturētu e-rēķinu datu iesniegšana VID – sagatavotie Ministru kabineta noteikumi

      Strukturētu e-rēķinu ieviešana Latvijā notiek pakāpeniski. Obligāti darījumos starp uzņēmumiem tie būs jāsāk izmantot no 2028. gada 1. janvāra, taču jau no 2026. gada 1. janvāra uzņēmumi varēs iesniegt e-rēķinu datus VID brīvprātīgi. VID skaidro, ko paredz izstrādātie MK noteikumi, un kad tie stāsies spēkā.

      Lektore: Kristīne Ābola, Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas vadītāja

      Inga Pumpure,  finanšu konsultante, grāmatvede, lektore grāmatvedības un nodokļu jomā, profesionāls koučs, mentore
      14.15-14.40 | Elektroniskie dokumenti grāmatvedībā

      Kā ieviest elektroniskos dokumentus uzņēmumā? Kam jāpievērš uzmanība un kas jāņem vērā? Kā uzsākt e-rēķinu ieviešanu?  Praktisks skatījums no grāmatveža puses, balstoties uz normatīvās bāzes prasībām. 

      Lektore: Inga Pumpure,  finanšu konsultante, grāmatvede, lektore grāmatvedības un nodokļu jomā, profesionāls koučs, mentore

      15.00-16.30 | 3.DAĻA | Mākslīgā intelekta ēra
      Ronalds Vītols, vecākais jurists, publisko iepirkumu prakses grupas vadītājs SIA "KPMG Law ZAB"
      15.00-15.30 | Mākslīgais intelekts normatīvajos aktos

      Mākslīgā intelekta (MI) akts ievieš tiesisku regulējumu, kas nosaka, kuras MI sistēmas ir atļautas, kuras ir augsta riska un kuras tiek aizliegtas pilnībā. Šis regulējums ietekmē MI attīstību, liekot uzņēmumiem ievērot stingras prasības attiecībā uz datu kvalitāti un drošību.

      Lektors: Ronalds Vītols, vecākais jurists, publisko iepirkumu prakses grupas vadītājs
      SIA "KPMG Law ZAB"

      Nataļja Puriņa, Zvērināta advokāte, SIA "ZAB PricewaterhouseCoopers Legal"
      15.30-16.00 | Mākslīgā intelekta rīku ieviešana

      Mākslīgais intelekts (MI) kļūst par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu daudzos uzņēmumos, taču tā ieviešana prasa pārdomātu pieeju. Kas uzņēmumiem jāzina pirms MI rīku ieviešanas – sākot no stratēģiskās sagatavošanās līdz ētikas un drošības aspektiem.

      Lektore: Nataļja Puriņa, Zvērināta advokāte, SIA "ZAB PricewaterhouseCoopers Legal"

      uznemuma_elektronizacija_2025_lektros_Monta_Lacane.png
      16.00-16.20 | Iedvesmas stāsts: Kur virzās mākslīgais intelekts un kā mainās tā loma cilvēku paradumos?
      Lektore: Monta Aleksandra Lācāne, Projektu vadītāja, SIA "Asya"

      * Darbs pie satura vēl turpinās, tāpēc iespējamas izmaiņas.

      MĀKSLĪGĀ INTELEKTA DARBNĪCA

      Dienas laikā apmeklētāji varēs piedalīties vairākās mākslīgā intelekta (MI) darbnīcās, lai iegūtu jau praktiskas prasmes, kuras lietderīgi izmantot darbā.

      Pasniedz: SIA "PricewaterhouseCoopers" direktore darījumu un konsultāciju nodaļā Baiba Apine, IT konsultante Gunda Karnīte un konsultante publiskā sektora konsultācijās Elza Strazda.

      DARBNĪCA I
      10.00-10.45 | 14.00-14.45
      IKDIENA AR MĀKSLĪGO INTELEKTU

      Meistarklasē iepazīstināsim ar mākslīgā intelekta (MI) rīkiem, kas pieejami tirgū, sniedzot pārskatu par to funkcionalitāti un piemērotību dažādiem lietošanas scenārijiem.

       

      Demonstrēsim, kā MI rīki var palīdzēt:

      • ātrāk rakstīt un rediģēt dokumentus,

      • sagatavot e-pastus un prezentācijas,

      • apkopot informāciju no dažādiem avotiem.

       

      Meistarklases otrajā daļā padziļināti pievērsīsimies Microsoft Copilot, kas ir integrēts Microsoft 365 vidē, kuru ikdienā izmanto lielākā daļa publiskā sektora iestāžu un ievērojams skaits privātā sektora uzņēmumu Latvijā. Lai gan daudzi uzņēmumi jau ir iegādājušies Copilot licences, tās bieži netiek pilnvērtīgi izmantotas. Tāpēc fokusēsimies uz praktiskiem aspektiem: kā efektīvi integrēt Copilot ikdienas darbā, kādas ir izplatītākās kļūdas un kā tās novērst, lai maksimāli izmantotu rīka potenciālu.

       

      Praktiskie piemēri būs pielāgoti dažādām lomām – grāmatvedībai, personāla vadībai, iepirkumiem u.c. – ar mērķi parādīt, kā MI var uzlabot darba kvalitāti un ietaupīt laiku.​

      ! Apmeklētājiem, kuriem ir piekļuve Copilot 365 licencētajai versijai, aicinām ņemt līdzi savus datorus un aktīvi līdzdarboties. Vienlaikus, apzinoties, ka ne visiem šāda iespēja būs pieejama, darbnīca tiks organizēta demonstrācijas formātā ar iespēju auditorijai iesaistīties.

      DARBNĪCA II
      11.00-11.45 | 15.00-15.45
      DIGITĀLIE KOLĒĢI

      Šī meistarklase būs veltīta mākslīgā intelekta (MI) aģentiem: specifiski pielāgotiem MI risinājumiem, kas atbilst konkrēta darbinieka darba vajadzībām. Šādus aģentus iespējams izveidot praktiski jebkurā no tirgū pieejamajiem MI rīkiem ar maksas licenci.

       

      Darbnīcas mērķis ir iepazīstināt ar aģentiem, parādīt MI aģentu izveides procesu un to praktisko pielietojumu dažādos darba scenārijos.

       

      Tēmas:

      • Kas ir MI aģents un kā tas atšķiras no tradicionāliem automatizācijas rīkiem

      • Kā MI aģenti var palīdzēt dokumentu sagatavošanā, e-pastu rakstīšanā, datu apkopošanā un prezentāciju veidošanā

      • Kā identificēt procesus, kuros MI sniedz vislielāko pienesumu

      • Kā izveidot vienkāršu MI aģenta prototipu un testēt to reālā scenārijā

      ! Apmeklētājiem, kuriem ir piekļuve Copilot 365 licencētajai versijai, aicinām ņemt līdzi savus datorus un aktīvi līdzdarboties. Vienlaikus, apzinoties, ka ne visiem šāda iespēja būs pieejama, darbnīca tiks organizēta demonstrācijas formātā ar iespēju auditorijai iesaistīties.

      PRAKTISKIE RISINĀJUMI                               PROGRAMMA

      Klavs_Bogdanovics.png
      10.00-10.20 | Uzticamības pakalpojumi uzņēmumiem: droši digitālie risinājumi

      Lektors: Klāvs Bogdanovičs, biznesa attīstības vadītājs, OÜ "TrustLynx"

      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Anton_Martsenko.png
      10.20-10.40 | Transforming E-Commerce Warehousing (ENG)

      Lektors: Anton Martšenko, AutoStore Projektu vadītājs, SIA "StrongPoint"

      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Andis_Gulbis.png
      10.40-11.00 | Jumis Envoice: e-rēķinu serviss uzņēmumiem

      Lektors: Andis Gulbis, produktu vadītājs, SIA "Jumis Pro"

      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Alex_Garish.png
      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Rolands_Indriksons.png
      11.00-11.20 | Creatio AI-Native Platform for Automation and CRM with No-Code (ENG)

      Lektori: Alex Garish, Korporatīvo klientu vadītājs, (Creatio), Rolands Indriksons, Biznesa analītiķis, SIA "Confero Technologies"

      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Liene_Vesere.png
      11.20-11.40 | Digitalizēti nodokļu atvieglojumi darbinieku motivācijai

      Lektore: Liene Vesere, klientu attiecību vadītāja, SIA "Bonusukarte.lv"

      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Raivis_Bikskaps.png
      11.40-12.00 | Gudra darba laika plānošana un uzskaite ar MI bāzētu risinājumu

      Lektors: Raivis Bīskaps, Horizon eksperts, SIA "Visma Enterprise"

      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Katrina_Kalnina.png
      13.00-13.20 | Preventīva drošība un reāllaika uzraudzība: kā IT risinājumi palīdz novērst nākotnes riskus

      Lektore: Katrīna Kalniņa, IT infrastruktūras un mākoņpakalpojumu nodaļas Projektu vadītāja, SIA "ELVA Baltic" 

      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Elvis_Kvalbergs.png
      13.20-13.40 | Vienotā pārvaldība: klienti, partneri un komanda vienā portālā

      Lektors: Elvis Kvalbergs, SIA "Exellent Latvia" valdes loceklis 

      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Alvis_Dimitrs.png
      13.40-14.00 | Kāpēc vajadzīgs e-rēķinu operators?

      Lektors: Alvis Dimitris, pārdošanas vadītājs, AS "Unifiedpost"

      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Ieva_Gaile.png
      14.00-14.20 | FitekIN - automatizācija, kas atmaksājas

      Lektore: Ieva Gaile, valdes locekle, SIA "Fitek"

      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Georgs_Vardanjans.png
      14.20-14.40 | Mākslīgā Intelekta aģentu izstrāde veiksmīgākai dalībai iepirkumos

      Lektors: Georgs Vardanjans, uzņēmuma līdzdibinātājs, SIA "Sorsera"

      UE2025_lektros_praktiskie_risinajumi_Peteris_Elksnis.png
      14.40-15.05 | ERP: Lielo privilēģija vai mazo un vidējo iespēja? 

      Lektors: Pēteris Elksnis, SIA "Lailio" izpilddirektors, uzņēmuma līdzdibinātājs

      Sazinies ar mums!

      SIA "Izdevniecība iŽurnāli"

      Adrese:  Lastādijas iela 10, Rīga, LV-1050

      Reģistrācijas numurs:  40103221835

      E-pasts: info@izurnali.lv

      Tālrunis: 67280693

      Jānis Ruņģis
      Jānis Ruņģis

      Projekta vadītājs

      janis@izurnali.lv

      29404257

      Ilze Vējkrīgere
      Ilze Vējkrīgere

      Projekta asistente

      ilze@izurnali.lv

      66915571

      Piesakies jaunumiem!

      Paldies, Tavs e-pasts ir reģistrēts!

      ORGANIZĒ:
      iFinanses logo

      © 2024 SIA "Izdevniecība iŽurnāli"

      bottom of page