
Ideja
Kā uzlabot uzņēmuma darbību, lai darītu mazāk un pelnītu vairāk? Elektronizējot procesus! Ir pienācis laiks uzņēmuma elektronizācijai – taupīsim laiku, strādāsim gudrāk un produktīvāk!
Vienuviet iepazīsi Latvijas modernākos digitālo risinājumu izstrādātājus, kuri ļaus padarīt uzņēmuma procesus efektīvākus:
-
elektroniskie dokumenti lietvedībā, personālvadībā, grāmatvedībā;
-
ērti finanšu vadības analītikas un plānošanas rīki;
-
visaptverošas vadības sistēmas;
-
sistēmas darba produktivitātes celšanai u.c.
Izstādē varēsi uzzināt par tieši Tavam uzņēmumam piemērotākajiem risinājumiem. Uzzināsi, ar ko sākt un kādus ieguldījumus prasīs procesu elektronizācija. Un pārliecināsies, ka tas nav grūti, dārgi un sarežģīti! Tāpat iepazīsi dažādus produktivitātes uzlabošanas rīkus, kas ļaus sakārot uzņēmuma procesus un atvieglot ikdienas darbu rutīnu.
Paralēli izstādei norisināsies FORUMS, kurā zinošākie nozares profesionāļi aplūkos elektronizācijas praktiskos un juridiskos aspektus, kā arī iedziļināsies šī brīža aktuālākajos jautājumos – e-rēķinu ieviešanā un mākslīgā intelekta izmantošanā.
Tiekamies!
Biļetes
Kļūsti par apmeklētāju un
-
izstādē iepazīsti praktiskus risinājumus uzņēmuma elektronizēšanai un produktivitātes uzlabošanai
-
forumā uzzini uzņēmuma elektronizēšanas juridiskos aspektus un par produktivitātes nozīmību uzņēmuma attīstībā
-
saņem izdevīgus piedāvājumus no izstādes dalībniekiem
IETAUPI 35%!
līdz 12.08.2025.
50 EUR + PVN
IETAUPI 20%!
līdz 04.09.2025.
65 EUR + PVN
Pieteikt stendu
Ja Tavs uzņēmums piedāvā risinājumus dažādu uzņēmuma procesu – grāmatvedības, lietvedības, personālvadības, vadības – elektronizēšanai un atvieglošanai vai risinājumus produktivitātes celšanai, efektivitātes uzlabošanai vai procesu optimizēšanai, spied pogu "Pieteikties" un raksti e-pastu! Sazināsimies ar Tevi, lai vienotos par izdevīgiem sadarbības nosacījumiem.
Vēlies kļūt par izstādes dalībnieku?
Zvani mums 29404257 vai raksti uz janis@izurnali.lv

Izstādes dalībnieku katalogs

Lailio – inovatīvi IT risinājumi ilgtspējīgai izaugsmei, drošībai un uzņēmumu attīstībai.

Confero Technologies ir novatorisks korporatīvās programmatūras izstrādātājs finanšu sektoram.

Profesionāla finansējuma piesaiste un finanšu konsultācijas uzņēmumiem, savienojam biznesu ar finansējumu vairāk kā 15 gadus.

Bonusukarte – darbinieku motivācija, nodokļu atvieglojumi un vienkāršota administrēšana ar Fintech jaudu.

“Excellent Latvia” nodrošina elastīgas grāmatvedības un biznesa vadības sistēmas.

Sorsera palīdz atrast vairāk iepirkumus, veikt izpēti un ērtāk sagatavot piedāvājumus.

Palīdzam uzņēmumiem optimizēt savus darbaspēka vadības procesus – darba laika uzskaite, Core HR, Atskaites par objektiem, darba veidiem, stundām.

Viedi grāmatvedības automatizācijas risinājumi, kas atvieglo finanšu dokumentu apstrādi un apriti.

“Alma Career Latvia” ir personāla atlases uzņēmums, kas nodrošina darbinieku piesaistes pakalpojumus.

E-rēķinu operators — droša un vienkārša e-rēķinu apmaiņa jebkurai organizācijai!

Vienkāršo uzticamības pakalpojumu izmantošanu lietotājiem un integrāciju uzņēmumiem.

“StrongPoint” ir mazumtirdzniecības tehnoloģiju uzņēmums, kas piedāvā risinājumus, lai padarītu veikalus gudrākus.

Stratēģiskais partneris pielāgotiem Microsoft bāzētiem risinājumiem, kas aug kopā ar uzņēmumu.
PROGRAMMA
FORUMS

Moderatore: Kristīne Dzelstiņa,
SIA "Izdevniecība iŽurnāli" dibinātāja un galvenā redaktore
9.30-11.30 | 1.DAĻA | E-uzņēmums

9.30-10.00 | E-dokumenti sadarbībā ar ārvalstu uzņēmumiem – kas jāatceras?
Lektors: Andis Ozoliņš, SIA "WALLESS ZAB" partneris eksperts, zvērināts advokāts

10.00-10.25 | Elektronizācijas finansēšana un atbalsta iespējas
Eiropas savienības fondu apjoms uzņēmumu digitalizācijai turpina pieaugt, tomēr šobrīd valdība būtiski papildinājusi finansējuma investēšanas mērķus. Tagad liels uzvars likts uz mākslīgā intelekta integrēšanu digitālajos risinājumos.
Lektors: Armands Gūtmanis, SIA ''Amber Advisory'' vadītājs

10.25-10.55 | Digitalizācijas izaicinājumi darba tiesiskajās attiecībās
Digitalizācija ir ienākusi darba tiesisko attiecību jomā. Kādas ir Darba likuma prasības? Un kādi ir komunikācijas un dokumentu saņemšanas dažādie kanāli, dokumentu formāti un rīki?
Lektors: Andis Burkevics, SIA “Sorainen ZAB” vadošais speciālists, zvērināts advokāts

10.55-11.20 | Jaunumi kiberdrošības jomā un kā izvairīties no riskiem
Pārņemot NIS2 direktīvas prasības, Latvija ir ieviesusi stingrus kiberdrošības noteikumus, kas piemērojami plašam uzņēmumu lokam. Kuriem uzņēmumiem piemērojamas jaunās prasības? Kādas ir galvenās prasības un kā izvairīties no iespējamiem riskiem?
Lektors: Edvijs Zandars, asociētais partneris, zvērināts advokāts, SIA "ZAB Ellex Kļaviņš"
13.00-14.40 | 2.DAĻA | E-rēķini kļūst par ikdienu





13.00-13.50 | DISKUSIJA
E-RĒĶINU IEVIEŠANA – PROBLEMĀTIKA UN ATZIŅAS
Kā norit e-rēķinu ieviešana valstī un uzņēmumos? Šobrīd pieņemtie grozījumi Grāmatvedības likumā paredz pārcelt strukturēto e-rēķinu obligāto ieviešanu uzņēmumiem par diviem gadiem – uz 2028.gada 1.janvāri. Attiecīgi ir pārcelts arī pienākums e-rēķinus iesniegt Valsts ieņēmumu dienestam. Kas kavē e-rēķinu ieviešanu? Kādas problēmas ir identificētas un kā tās risināt? Atziņas, problemātika, attīstības tendences šajā diskusijā.
Diskusijas vadītājs: Andis Gulbis, produktu vadītājs, SIA "Jumis Pro"
Piedalās:
-
Raivo Pede – Latvijas Republikas Grāmatvežu asociācijas valdes loceklis,
-
Edgars Strazds – AS “Unifiedpost” vadītājs Latvijā,
-
Jānis Upmanis – Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora vietnieks,
-
Inese Roze - AAS "BALTA", vecākā grāmatvede. e-rēķinu ieviešanas projekta vadītāja.

13.50-14.15 | Strukturētu e-rēķinu datu iesniegšana VID – sagatavotie Ministru kabineta noteikumi
Strukturētu e-rēķinu ieviešana Latvijā notiek pakāpeniski. Obligāti darījumos starp uzņēmumiem tie būs jāsāk izmantot no 2028. gada 1. janvāra, taču jau no 2026. gada 1. janvāra uzņēmumi varēs iesniegt e-rēķinu datus VID brīvprātīgi. VID skaidro, ko paredz izstrādātie MK noteikumi, un kad tie stāsies spēkā.
Lektore: Kristīne Ābola, Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas vadītāja

14.15-14.40 | Elektroniskie dokumenti grāmatvedībā
Kā ieviest elektroniskos dokumentus uzņēmumā? Kam jāpievērš uzmanība un kas jāņem vērā? Kā uzsākt e-rēķinu ieviešanu? Praktisks skatījums no grāmatveža puses, balstoties uz normatīvās bāzes prasībām.
Lektore: Inga Pumpure, finanšu konsultante, grāmatvede, lektore grāmatvedības un nodokļu jomā, profesionāls koučs, mentore
15.00-16.30 | 3.DAĻA | Mākslīgā intelekta ēra

15.00-15.30 | Mākslīgais intelekts normatīvajos aktos
Mākslīgā intelekta (MI) akts ievieš tiesisku regulējumu, kas nosaka, kuras MI sistēmas ir atļautas, kuras ir augsta riska un kuras tiek aizliegtas pilnībā. Šis regulējums ietekmē MI attīstību, liekot uzņēmumiem ievērot stingras prasības attiecībā uz datu kvalitāti un drošību.
Lektors: Ronalds Vītols, vecākais jurists, publisko iepirkumu prakses grupas vadītājs
SIA "KPMG Law ZAB"

15.30-16.00 | Mākslīgā intelekta rīku ieviešana
Mākslīgais intelekts (MI) kļūst par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu daudzos uzņēmumos, taču tā ieviešana prasa pārdomātu pieeju. Kas uzņēmumiem jāzina pirms MI rīku ieviešanas – sākot no stratēģiskās sagatavošanās līdz ētikas un drošības aspektiem.
Lektore: Nataļja Puriņa, Zvērināta advokāte, SIA "ZAB PricewaterhouseCoopers Legal"

16.00-16.20 | Iedvesmas stāsts: Kur virzās mākslīgais intelekts un kā mainās tā loma cilvēku paradumos?
Lektore: Monta Aleksandra Lācāne, Projektu vadītāja, SIA "Asya"
* Darbs pie satura vēl turpinās, tāpēc iespējamas izmaiņas.

MĀKSLĪGĀ INTELEKTA DARBNĪCA
Dienas laikā apmeklētāji varēs piedalīties vairākās mākslīgā intelekta (MI) darbnīcās, lai iegūtu jau praktiskas prasmes, kuras lietderīgi izmantot darbā.
Pasniedz: SIA "PricewaterhouseCoopers" direktore darījumu un konsultāciju nodaļā Baiba Apine, IT konsultante Gunda Karnīte un konsultante publiskā sektora konsultācijās Elza Strazda.
DARBNĪCA I
10.00-10.45 | 14.00-14.45
IKDIENA AR MĀKSLĪGO INTELEKTU
Meistarklasē iepazīstināsim ar mākslīgā intelekta (MI) rīkiem, kas pieejami tirgū, sniedzot pārskatu par to funkcionalitāti un piemērotību dažādiem lietošanas scenārijiem.
Demonstrēsim, kā MI rīki var palīdzēt:
-
ātrāk rakstīt un rediģēt dokumentus,
-
sagatavot e-pastus un prezentācijas,
-
apkopot informāciju no dažādiem avotiem.
Meistarklases otrajā daļā padziļināti pievērsīsimies Microsoft Copilot, kas ir integrēts Microsoft 365 vidē, kuru ikdienā izmanto lielākā daļa publiskā sektora iestāžu un ievērojams skaits privātā sektora uzņēmumu Latvijā. Lai gan daudzi uzņēmumi jau ir iegādājušies Copilot licences, tās bieži netiek pilnvērtīgi izmantotas. Tāpēc fokusēsimies uz praktiskiem aspektiem: kā efektīvi integrēt Copilot ikdienas darbā, kādas ir izplatītākās kļūdas un kā tās novērst, lai maksimāli izmantotu rīka potenciālu.
Praktiskie piemēri būs pielāgoti dažādām lomām – grāmatvedībai, personāla vadībai, iepirkumiem u.c. – ar mērķi parādīt, kā MI var uzlabot darba kvalitāti un ietaupīt laiku.
! Apmeklētājiem, kuriem ir piekļuve Copilot 365 licencētajai versijai, aicinām ņemt līdzi savus datorus un aktīvi līdzdarboties. Vienlaikus, apzinoties, ka ne visiem šāda iespēja būs pieejama, darbnīca tiks organizēta demonstrācijas formātā ar iespēju auditorijai iesaistīties.
DARBNĪCA II
11.00-11.45 | 15.00-15.45
DIGITĀLIE KOLĒĢI
Šī meistarklase būs veltīta mākslīgā intelekta (MI) aģentiem: specifiski pielāgotiem MI risinājumiem, kas atbilst konkrēta darbinieka darba vajadzībām. Šādus aģentus iespējams izveidot praktiski jebkurā no tirgū pieejamajiem MI rīkiem ar maksas licenci.
Darbnīcas mērķis ir iepazīstināt ar aģentiem, parādīt MI aģentu izveides procesu un to praktisko pielietojumu dažādos darba scenārijos.
Tēmas:
-
Kas ir MI aģents un kā tas atšķiras no tradicionāliem automatizācijas rīkiem
-
Kā MI aģenti var palīdzēt dokumentu sagatavošanā, e-pastu rakstīšanā, datu apkopošanā un prezentāciju veidošanā
-
Kā identificēt procesus, kuros MI sniedz vislielāko pienesumu
-
Kā izveidot vienkāršu MI aģenta prototipu un testēt to reālā scenārijā
! Apmeklētājiem, kuriem ir piekļuve Copilot 365 licencētajai versijai, aicinām ņemt līdzi savus datorus un aktīvi līdzdarboties. Vienlaikus, apzinoties, ka ne visiem šāda iespēja būs pieejama, darbnīca tiks organizēta demonstrācijas formātā ar iespēju auditorijai iesaistīties.
PRAKTISKIE RISINĀJUMI PROGRAMMA

10.00-10.20 | Uzticamības pakalpojumi uzņēmumiem: droši digitālie risinājumi
Lektors: Klāvs Bogdanovičs, biznesa attīstības vadītājs, OÜ "TrustLynx"

10.20-10.40 | Transforming E-Commerce Warehousing (ENG)
Lektors: Anton Martšenko, AutoStore Projektu vadītājs, SIA "StrongPoint"

10.40-11.00 | Jumis Envoice: e-rēķinu serviss uzņēmumiem
Lektors: Andis Gulbis, produktu vadītājs, SIA "Jumis Pro"


11.00-11.20 | Creatio AI-Native Platform for Automation and CRM with No-Code (ENG)
Lektori: Alex Garish, Korporatīvo klientu vadītājs, (Creatio), Rolands Indriksons, Biznesa analītiķis, SIA "Confero Technologies"

11.20-11.40 | Digitalizēti nodokļu atvieglojumi darbinieku motivācijai
Lektore: Liene Vesere, klientu attiecību vadītāja, SIA "Bonusukarte.lv"

11.40-12.00 | Gudra darba laika plānošana un uzskaite ar MI bāzētu risinājumu
Lektors: Raivis Bīskaps, Horizon eksperts, SIA "Visma Enterprise"

13.00-13.20 | Preventīva drošība un reāllaika uzraudzība: kā IT risinājumi palīdz novērst nākotnes riskus
Lektore: Katrīna Kalniņa, IT infrastruktūras un mākoņpakalpojumu nodaļas Projektu vadītāja, SIA "ELVA Baltic"

13.20-13.40 | Vienotā pārvaldība: klienti, partneri un komanda vienā portālā
Lektors: Elvis Kvalbergs, SIA "Exellent Latvia" valdes loceklis

13.40-14.00 | Kāpēc vajadzīgs e-rēķinu operators?
Lektors: Alvis Dimitris, pārdošanas vadītājs, AS "Unifiedpost"

14.00-14.20 | FitekIN - automatizācija, kas atmaksājas
Lektore: Ieva Gaile, valdes locekle, SIA "Fitek"

14.20-14.40 | Mākslīgā Intelekta aģentu izstrāde veiksmīgākai dalībai iepirkumos
Lektors: Georgs Vardanjans, uzņēmuma līdzdibinātājs, SIA "Sorsera"

14.40-15.05 | ERP: Lielo privilēģija vai mazo un vidējo iespēja?
Lektors: Pēteris Elksnis, SIA "Lailio" izpilddirektors, uzņēmuma līdzdibinātājs
Blogs
Sazinies ar mums!
SIA "Izdevniecība iŽurnāli"
Adrese: Lastādijas iela 10, Rīga, LV-1050
Reģistrācijas numurs: 40103221835
E-pasts: info@izurnali.lv
Tālrunis: 67280693


Piesakies jaunumiem!
ORGANIZĒ:
