top of page
Uznemuma_elektronizacija_2025_logo-05.png
25.09.2025 | ATTA CENTRE
Black and White Typewriter

Ideja

Kā uzlabot uzņēmuma darbību, lai darītu mazāk un pelnītu vairāk? Elektronizējot procesus! ​Ir pienācis laiks uzņēmuma elektronizācijai – taupīsim laiku, strādāsim gudrāk un produktīvāk!

Vienuviet iepazīsi Latvijas modernākos digitālo risinājumu izstrādātājus, kuri ļaus padarīt uzņēmuma procesus efektīvākus:

  • elektroniskie dokumenti lietvedībā, personālvadībā, grāmatvedībā; 

  • ērti finanšu vadības analītikas un plānošanas rīki; 

  • visaptverošas vadības sistēmas; 

  • sistēmas darba produktivitātes celšanai u.c.

 

Izstādē varēsi uzzināt par tieši Tavam uzņēmumam piemērotākajiem risinājumiem. Uzzināsi, ar ko sākt un kādus ieguldījumus prasīs procesu elektronizācija. Un pārliecināsies, ka tas nav grūti, dārgi un sarežģīti! Tāpat iepazīsi dažādus produktivitātes uzlabošanas rīkus, kas ļaus sakārot uzņēmuma procesus un atvieglot ikdienas darbu rutīnu.

 

Paralēli izstādei norisināsies FORUMS, kurā zinošākie nozares profesionāļi aplūkos elektronizācijas praktiskos un juridiskos aspektus, kā arī iedziļināsies šī brīža aktuālākajos jautājumos – e-rēķinu ieviešanā un mākslīgā intelekta izmantošanā.

 

Tiekamies!

ideja

Biļetes

Kļūsti par apmeklētāju un
  • izstādē iepazīsti praktiskus risinājumus uzņēmuma elektronizēšanai un produktivitātes uzlabošanai

  • forumā uzzini uzņēmuma elektronizēšanas juridiskos aspektus un par produktivitātes nozīmību uzņēmuma attīstībā

  • saņem izdevīgus piedāvājumus no izstādes dalībniekiem​

IETAUPI 35%!

līdz 10.08.2025.

50 EUR + PVN
IETAUPI 20%!

līdz 04.09.2025.

65 EUR + PVN
Pirkt biļeti
PIESAKIES!

līdz 24.09.2025.

80 EUR + PVN
Pirkt biļeti

Pieteikt stendu

Ja Tavs uzņēmums piedāvā risinājumus dažādu uzņēmuma procesu  – grāmatvedības, lietvedības, personālvadības, vadības – elektronizēšanai un atvieglošanai vai risinājumus produktivitātes celšanai, efektivitātes uzlabošanai vai procesu optimizēšanai, spied pogu "Pieteikties" un raksti e-pastu! Sazināsimies ar Tevi, lai vienotos par izdevīgiem sadarbības nosacījumiem.

Vēlies kļūt par izstādes dalībnieku?
Zvani mums 29404257 vai raksti uz janis@izurnali.lv

Izstādes dalībnieku katalogs

Uznemumu_elektronizacija_2025_logo_Lailo.png

Lailio – inovatīvi IT risinājumi ilgtspējīgai izaugsmei, drošībai un uzņēmumu attīstībai.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Uznemumu_elektronizacija_2025_logo_jumis.png

Gudri vadības un uzskaites rīki mūsdienu biznesam. Rēķinies ar panākumiem! 

  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
bonusukarte_UE2024.png

Bonusukarte – darbinieku motivācija, nodokļu atvieglojumi un vienkāršota administrēšana ar Fintech jaudu.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Uznemumu_elektronizacija_2024_logo.png

ERP Visma Horizon – pārbaudīta vērtība Latvijas uzņēmumiem.

    UE_logo_elva.png

    ELVA – IT risinājumi uzņēmumiem – ERP, CRM un datu analītika Baltijas tirgum.

    • Facebook
    • LinkedIn

    FORUMS*

    PROGRAMMA
    Lektoru_foto_Uznemuma_elektronizacija_2024.png

    Moderatore: Kristīne Dzelstiņa,  

    SIA "Izdevniecība iŽurnāli" dibinātāja un galvenā redaktore

    1.DAĻA | E-uzņēmums
    • Digitālā transformācija – ko mūsdienās sagaida klienti no uzņēmumiem. 

    • Ārvalstu un Latvijas e-paraksti uzņēmumu ikdienā – kas jāatceras? Lektore: Arina Stivriņa, asociētā partnere, zvērināta advokāte, SIA "WALLESS ZAB"

    • Elektronizācijas finansēšana un atbalsta iespējas – ES fondu un valsts atbalsta programmas digitalizācijas risinājumu ieviešanai, sadarbība ar IT uzņēmumiem un ārpakalpojumu sniedzējiem.

    • Informācijas un dokumentu aprites problēmjautājumi uzņēmumos – dažādie komunikācijas un dokumentu saņemšanas kanāli, dažādie dokumentu formāti un rīki.

    • Jaunumi kiberdrošības jomā un kā izvairīties no riskiem. Lektors: Edvijs Zandars, asociētais partneris, zvērināts advokāts, SIA "ZAB Ellex Kļaviņš"

    DISKUSIJA: E-rēķinu ieviešana – problemātika un atziņas

    Kā norit e-rēķinu ieviešana valstī un uzņēmumos? Šobrīd pieņemtie grozījumi Grāmatvedības likumā paredz pārcelt strukturēto e-rēķinu obligāto ieviešanu uzņēmumiem par diviem gadiem – uz 2028.gada 1.janvāri. Attiecīgi ir pārcelts arī pienākums e-rēķinus iesniegt Valsts ieņēmumu dienestam. Kas kavē e-rēķinu ieviešanu? Kādas problēmas ir identificētas un kā tās risināt? Atziņas, problemātika, attīstības tendences šajā diskusijā. 

    Diskusijas vadītājs: Andis Gulbis, produktu vadītājs, SIA "Jumis Pro"

    2.DAĻA | E-rēķini kļūst par ikdienu
    • E-rēķini un PVN – izmaiņas PVN likumā, kā arī plānotais PVN direktīvā nodokļa e-rēķina sakarā. E-rēķini sadarbībā ar ES un trešajām valstīm šobrīd un plānos.

    • E-rēķinu apmaiņa ar VID – sagatavotie MK noteikumi. Lektore: Kristīne Ābola, Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas vadītāja

    • Kā ieviest e-rēķinus – praktiski par to, kā sākt un kas jāņem vērā. Lektore: Inga Pumpure,  finanšu konsultante, grāmatvede, lektore grāmatvedības un nodokļu jomā, profesionāls koučs, mentore

    3.DAĻA | Mākslīgā intelekta ēra
    • MI normatīvajos aktos – MI akts darbība, aizliegtās MI sistēmas – kā tas ietekmē MI attīstību, kādus izaicinājumus rada uzņēmumiem? Lektors: Ronalds Vītols, vecākais jurists, publisko iepirkumu prakses grupas vadītājs SIA "KPMG Law ZAB"

    • MI rīku ieviešana – kas jāzina uzņēmumiem pirms ieviešanas; vadlīnijas darbiniekiem MI rīku lietošanā; atbildība par neatļautu rīku izmantošanu. Lektore: Nataļja Puriņa, Zvērināta advokāte, SIA "ZAB PricewaterhouseCoopers Legal" 

    • Kibernoziedzības un datu aizsardzības izaicinājumi, ieviešot MI uzņēmumā – kā tiek nodrošināta datu minimizēšana un anonimizācija pirms datu izmantošanas MI modeļos? Kā tiek aizsargāti MI modeļi un to rezultāti pret ārēju manipulāciju vai datu noplūdi?

    • Kur virzās MI, kā mainās tā loma, ar ko jārēķinās uzņēmumiem, kā mainās cilvēku paradumi MI izmantošanā?

    * Darbs pie satura vēl turpinās, tāpēc iespējamas izmaiņas.

    MĀKLSĪGĀ INTELEKTA DARBNĪCA

    Dienas laikā apmeklētāji varēs piedalīties vairākās mākslīgā intelekta (MI) darbnīcās, lai iegūtu jau praktiskas prasmes, kuras lietderīgi izmantot darbā.

    Pasniedz: SIA "PricewaterhouseCoopers.", direktore darījumu un dadības konsultāciju nodaļā, Baiba Apine un IT konsultante, Gunda Karnīte.

    DARBNĪCA I
    IKDIENA AR "COPILOT"

    Meistarklase paredzēta ikvienam, kurš ikdienā izmanto M365 Office rīkus (Word, Excel, Outlook, Teams) un vēlas uzticēt ikdienas pienākumus kādam citam. 

     

    “Copilot” var palīdzēt: 

    • ātrāk rakstīt un rediģēt dokumentus,

    • sagatavot e-pastus vai prezentācijas,

    • apkopot informāciju no dažādiem failiem.

     

    Rādīsim, kā “Copilot” var kļūt par praktisku atbalstu darbā, gan grāmatvedības darbiniekiem, gan personāla vadības darbiniekiem, gan iepircējiem, ietaupot laiku un uzlabojot darba kvalitāti.

    DARBNĪCA II
    DIGITĀLIE KOLĒĢI

    Meistarklase sniegs praktisku ieskatu MI aģentu izmantošanā. Iepazīsim rīkus, kas palīdzēs uzlabot darba efektivitāti, automatizējot atkārtotus uzdevumus un samazinot manuālo darbu.

     

    Tēmas:

    • kas ir MI aģents un kā tas atšķiras no tradicionāliem automatizācijas rīkiem

    • kā MI aģenti var palīdzēt dokumentu sagatavošanā, e-pastu rakstīšanā, datu apkopošanā un prezentāciju veidošanā

    • kā identificēt procesus, kuros MI sniedz vislielāko pienesumu

    • kā izveidot vienkāršu MI aģenta prototipu un testēt to reālā scenārijā

    Sazinies ar mums!

    SIA "Izdevniecība iŽurnāli"

    Adrese:  Lastādijas iela 10, Rīga, LV-1050

    Reģistrācijas numurs:  40103221835

    E-pasts: info@izurnali.lv

    Tālrunis: 67280693

    23157279_1846346228940131_7411380185555333797_o.jpg
    Jānis Ruņģis

    Projekta vadītājs

    janis@izurnali.lv

    29404257

    ilze_foto_kvadrats.jpg
    Ilze Vējkrīgere

    Projekta asistente

    ilze@izurnali.lv

    66915571

    Piesakies jaunumiem!

    Paldies, Tavs e-pasts ir reģistrēts!

    ORGANIZĒ:
    ifinanses_logo_balts.png

    © 2024 SIA "Izdevniecība iŽurnāli"

    bottom of page